středa

ROVNÉ (Ústecký kraj)

















5 komentářů:

  1. teda klobouk dolu , tak jsem byla zase nachvilku doma a moc za to dekuji , krasna prace ....ty stare fotografie znam od me babicky

    OdpovědětVymazat
  2. nadherne fotecky a ja za ne moc dekuji ,

    OdpovědětVymazat
  3. Moc fajn, v Krabcicich jsem se narodila a prozila detstvi. Chodila do Masarykovy skoly, do evangelickeho kostela a take na obedy do evang. sirotcince. Mam Krabcice a Rovne moc rada, hora Rip me primo facsinuje.Moje krasne detstvi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mozna ze se zname. Moji rodice pracovali v ustave od 1954 do 1964. Chodil jsem do skoly v Krabcicich a potom v Rovnem. Ziji v Kanade od 1982. Kdyz jsem v Cechach, hora Rip me pritahuje jako magnet...

      Vymazat
  4. Krásné narodil jsem se tam a prožil dětství je to srdeční záležitost děkuji moc

    OdpovědětVymazat