pondělí

PARDUBICE 1 (Pardubický kraj)

























































































24 komentářů:

  1. Toto zasluhuje obdiv, pečlivost výběru místa i ohniska, prostě maximální shoda. Mal.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to pěkná piplačka, zkoušel jsem podobné srovnávací fotky, takže tuto práci velmi oceňuji. Honza

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně se na to dívá, některé části města se takřka nezměnily.

    OdpovědětVymazat
  4. Bezvadná práce. Díky.
    Bedřich

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu nejlepší srovnávací fotky Pardubic, které jsem kdy viděla. Moc za ně fotografovi děkuji. Např. Kostelní ulice zcela nezměněna, škoda, že na třídě Míru vyrostl např. panelák, který by sem neměl vůbec patřit - co říkáte páni architekti?

    OdpovědětVymazat
  6. Obdiv zaslouží i to množství starých fotografií, které autor musel sehnat.J.E.

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda některých starých budov.Velmi dobrá práce děkuji.
    Mirek

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto úžasné a nejlepší srovnávací foto jaké jsem kdy viděla. Velký dík. Evža

    OdpovědětVymazat
  9. Mimořádně zdařilé! Blahopřeji autorovi!

    OdpovědětVymazat
  10. Mimořádně zdařilé! Blahopřeji autorovi

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi pěkné srovnávací fotky.Musela to být zdlouhavá práce,ale povedlo se!
    Autorovi patří velký dík.

    OdpovědětVymazat
  12. Velmi poučné, díky!
    Třída Míru by mohla být opět aktuálně nafocena po rekonstrukci a byla by srovnání tři.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, když jsem v Pardubicích končil, zrovna rekonstrukce začínala, říkal jsem si, že tam musím později zajet, podle těch z roku 2014 další. to je dobrý nápad, dškuju, asi v zimě někdy zajedu. V.V.

      Vymazat
    2. PŘIMLOUVÁM SE, A DĚKUJI ZA VÝDRŽ
      db

      Vymazat
  13. Teprve teď vidím, že mám nastavený nějaký pacifický čas, měnit už to nemůžu, celý blog bych zničil. Žiju v Pacifiku.

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. DÍKY ZA TRPĚLIVOST, ČAS A DOBROU PRÁCI.....
    db

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná práce.Díky za krásné fotky..

    OdpovědětVymazat
  17. Bydlím v Pardubicích a srovnával jsem.Myslím si, že přísloví "stkví se jako Pardubice je namístě. Zvláště to platí pro ty dnešní.

    OdpovědětVymazat
  18. Velice dobra prace ocenuji Vas cas Dekuji!

    OdpovědětVymazat
  19. Nádherně focené. Narodila jsem se v Jindřišské ulici, sousedící s Třídou Míru a zavzpomínala jsem ne časy když jsem byla malá. Klobouk dolů před autorem-krásná práce. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  20. Je to nádhera a kus NEVÍDANÉ a POCTIVÉ PRÁCE. Blahopřeji.
    ŠORF,sen .

    OdpovědětVymazat
  21. Jako Pardubák žijící 93 let v Pardubicích(to není chyba) obdivuji práci autora a přesnost novodobých záběrů. Přeji mu, aby se dožil alespoň mého věku a v práci mohl pokračovat. Dík.

    OdpovědětVymazat