pátek

PLZEŇ 1 (Plzeňský kraj)

























































































7 komentářů:

  1. Milena Hauerová29. prosince 2015 9:46

    Pěkné, jen u dvojice asi č.11 jsem nepoznala, kde to je. Byl tam velký starý dům, teď je tam moderní "palác". Snad by bylo dobré obrázek označit, co to je. Vůbec jsem si neuvědomila, že už nestojí bašta pod františkánským kostelem... M.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o přední průčelí solnice ze Sedláčkovy ulice. Co je v té nové budově, nevím. Dům s věžičkou je na rohu ulic Solní a Sedláčkova. Já nejsem Plzeňák, potuluju se po republice a porovnávám, baví mě to. Výsledky toulání zveřejňuju na svém blogu http://vencovypindy.blogspot.cz/. Je tam všechno možné, i prosté texty, prostě blog, tak jak jde život. Netušil jsem, že mě srovnávací fotky chytí natolik, že se v nich sám nevyznám. Vytvořil jsem si pro svou potřebu pomocný blog Srovnávací fotky, kde jsem si všechno seřadil abecedně. Neměl být veřejný, leč jsem člověk s chybami a chyby dělám, zvláště u počítače. Než jsem se nadál, tolik lidí tyto moje nové stránky navštívilo, že jsem je nechal, jak jsou. Takže pokud čtenáře nezajímá můj komentář včetně popisu a těch lidí je většina, prohlížejí toto, koho zajímá můj původní blog, kde píšu, spíš pindám, je na adrese:
      Vencovy pindy, pokud Vám jde jen o srovnávací fotky, přehled je zde: http://vencovypindy.blogspot.cz/2012/10/prehled-srovnavacich-fotek.html ,kde je slušný přehled, kudy jsem bloudil.
      Složité? Mám už těch srovnávaček přes 5000 po celé republice, takže něco najít dá určitou práci. Už nechci nic předělávat, je mi 72, bojím se, že bych to dodělával ještě cestou do krematoria, kam by mě vezli na cestu poslední. Děkuju za příspěvek a dobrou noc.

      Vymazat
  2. Velmi dobře a jistě pracně uděláno. Dovolím si upřesnit, na obr. č.11 "moderní palác" je budova pošty, na obr. č.12 dům s věžičkou je roh ulic Sedláčkova-Solní a je tam prodejna knih.
    Přeji další úspěchy v práci i osobním životě.
    PF 2016
    Jana Baumová

    OdpovědětVymazat
  3. V té budově v Sedláčkově ulici není nyní pošta, ale telefonní ústředna. Dříve samozřejmě patřila k poště, ale nyní je to O2, dříve Telekom. Pošta je za rohem v Solní, na rohu se Sady.

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné, Plzeň kvete, ale fotografovat nyní jim to moc nejde..dříve byli šikovnější

    OdpovědětVymazat
  5. Plzeň jen kvete, ale současné fotky jsou technicky většinou horší než ty staré...

    OdpovědětVymazat