středa

HRONOV (Královéhradecký kraj)




























































































5 komentářů:

  1. Pěkně udělané. V Hronově jsem strávil hodně volného času za mých mladých let u babičky před 70 a méně lety. Byly to krásné časy a tak při prohlížení na mne padla trocha melancholie. Děkuji autorovi, že nezapomněl na Hronov. S.L.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vám děkuji, krásné fotky. V Hronově jsem strávila svoje dětství a mládí, už je to taky 70 a méně let. S každým zobrazeným místem mám spojené vzpomínky, tam jsem chodila do školy, tam na angličtinu k panu faráři Potměšilovi, v parku jsme trávili polední přestávky, do kostela na první přijímání, tady pracovala mamka, a tohle je domek mého prapředka...Máte smysluplný koníček. Ještě jednou díky. E.N.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná vzpomínka na Hronov, kde jsem jako malý kluk strávil byť pouze 4, za to nezapomenutelné roky života. Už je to více než 60. let a přesto se často rád vracím do Hronova zavzpomínat a "zkontrolovat" dům hodných Němečkových, ve kterém jsme do roku 1958 spokojeně bydleli společně s Pavelkovými, Škopovými a Hornychovými. Jiráskovy sady s tekoucí "prdlavkou" Regnerkou a Hronovkou, kde tehdy vládnul vlídný pan Hlava a vybíral směšný měsíční poplatek za její čerpání do těžkých a minerály zarostlých skleněných lahví. Dětské hřiště s altánem nad divadlem v kopci pod hřbitovem se sousedícím konzumem u Červených, také už neexistující malý domeček Jirmanů u divadla na náměstí, kam jsem chodil každý den pro čerstvé mléko od kravičky a také školu, kde jsem začal školní docházku s panem učitelem Lednem. A to zdaleka není všechno. Proto Hronov miluji a vždy se tam budu rád vracet.

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že nejsou porovnány chodníky, ty v Hronově určitě nebyly v tak dezolátním stavu jako jsou dnes, ani před sto lety.

    OdpovědětVymazat
  5. Hronov se mění jak běží desetiletí a roky.Záleží na tom jak bude pracovat vedení města Hronova, jak bude přijímat a zpracovávat podněty občanů města a odborníků, tak takový bude pak Náš Hronov. Netřeba si vyřizovat staré "účty" pomocí tisku. Hronov se mění k lepšímu, ale stále je potřeba něco vylepšovat,nebo napravovat. Ladislav.

    OdpovědětVymazat