čtvrtek

KOLÍN 1 (Středočeský kraj)
























































































5 komentářů:

  1. Krásné, Kolín je moje rodné město, vzpomínám na bezstarostné dětství, mládí, dobu studia, jsem dojata a upřímně Vám za ten návrat do šťastných dob děkuji! Hodně zdraví a úspěchů.

    OdpovědětVymazat
  2. V Kolíně jsem se narodila před sedmdesáti lety a žila jsem tam sedmnáct let. Ráda jsem se ve vzpomínkách vrátila prostřednictvím vašich fotek. Díky.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji! V Kolíně jsem se nenarodil, ale prožil jsem tam 49 šťastných, i méně šťastných let. Dnes žiji v Krkonoších, ale několikrát za rok se vracím. Za vzpomínkami, ale bohužel i na hřbitov.
    Zdeněk

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem kolínský rodák /před 67 lety/ v Kolíně jsem se vyučil a několik let i pracoval, nyní tam občas vozím vnoučata do akvaparku. Je to nádherně udělané-díky Růžička.

    OdpovědětVymazat
  5. V podstatě se nic moc na vzhledu nezměnilo. Výsledky budování jsou dost tristní

    OdpovědětVymazat