úterý

RYCHNOV NAD KNĚŽNOU (Královéhradecký kraj)




























































































5 komentářů:

  1. Dobrá práce!!! Škoda jen,že autor nevyrazil lovit snímky ze součastnosti v neděli. To je náměstí v Rychnově nad Kněžnou téměř prázdné a bez aut,které ruší snímky i když je to součastnost. Možná to byl ale záměr. Díky za váš čas a práci.

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne. Do Rychnova jsem jezdila mnoho roku. Dik Davidova_ Koutska

    OdpovědětVymazat
  3. Rychnov n.Kněžnou je to nejkrásnější město v České republice...ty nádherné historické památky...zámek,chrám nejsv.Trojice,zvon Kryštof...údolí Habrové,/Karel Polášek/lázně Studánka,Včelný,,,Javornice-malíř Vojtěch Sedláček aj.,,,nesmírně si važte svého města!!!jsem Ostravák,ale to město mi přirostlo k srdíčku!V brzké době se dočkáte nádherných záběrů fotografa váženého pána Karla Suchánka,který zdokumentoval Váš překrásný jedinečný kraj!!!Jemu patří mé díky!!!S poctou-Nedvěd Ivo Ostrava Výškovice.

    OdpovědětVymazat
  4. To bylo pokoukáníčko! Krásně provedené, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné. Do Rychnova jsem jezdila od roku 1958 často, protože tam bydlel můj brácha. Později jsem tam chodila do SPšS a po škole několik let pracovala.

    OdpovědětVymazat